Klachten

Sanitas wil de kwaliteit van de zorg steeds beter maken.
Heeft u een klacht? We horen graag uw mening, klacht of tip.

Wij proberen uw bezoek aan Sanitas zo prettig mogelijk te maken. Toch kan het dat u een minder fijne ervaring had. Of misschien heeft u wel een tip voor ons. Laat dit weten! Dan zoeken we samen naar een oplossing.

Klacht aan ons vertellen

Dit kunt u doen met een klachtenformulier. In de praktijk of online. Onze klachtenmedewerker gaat met uw klacht aan het werk. U krijgt hier informatie over.

Klacht over ons indienen

Bent u daarna nog ontevreden? Dan kunt u een klacht melden bij:
Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
telefoon: 088 – 0229100
mail: info@skge.nl www.skge.nl

Uw ervaring aan anderen vertellen

Wilt u uw mening over ons aan andere patiënten vertellen? Dan kunt u dat ook doen op onze website. Ook daar krijgt u antwoord op.