Afspraak maken

Er is dagelijks spreekuur. U kunt telefonisch of online een afspraak maken.

Online afspraak maken

In MijnGezondheid.net of met de MedGemak app maakt u een afspraak. U krijgt een aantal mogelijkheden waaruit u kunt kiezen. Een afspraak online maken kan alleen als u zich al aangemeld heeft voor MijnGezondheid.net en inloggegevens heeft.

Heeft u een brief gekregen? Maak dan een afspraak bij de medewerker die in de brief staat. Als u de afspraak heeft gemaakt, staat deze direct in onze agenda.

Het is niet mogelijk om online afspraken te maken met de praktijkondersteuner Geestelijke Gezondheidszorg. Dat moet telefonisch.

Telefonisch afspraak maken

U kunt ook bellen met de assistente om een afspraak te maken. Wij werken zoveel mogelijk met ‘dagafspraken’. Met dringende klachten kunt u dezelfde dag geholpen worden. Voor het maken van een afspraak kunt u ons bereiken tussen 08:00 en 10:00 uur.

Voor al uw overige vragen, bijvoorbeeld herhaalrecepten, medisch advies, bloeduitslagen en administratieve vragen kunt u ons bereiken tussen 10:15 uur en 12:00 uur en tussen 13:00 uur en 16:30 uur.

Telefonisch spreekuur

Soms maakt de assistent met u een afspraak voor het telefonisch spreekuur van de huisarts. Soms belt de assistent u terug als ze (of hij) heeft gesproken met de huisarts. Kunt u de telefoon niet aannemen? Dan proberen we het nog een keer of spreken een bericht in.

Huisbezoek/visite

Wilt u dat de huisarts u thuis bezoekt? Dit kunt u voor 10.00 uur ‘s ochtends aanvragen bij de assistent. Als het kan, hebben we liever dat u naar de praktijk komt. Daar hebben we meer mogelijkheden om u goed te onderzoeken.