Huisregels
We willen de kwaliteit van onze zorg goed houden en verbeteren.
Daarom hebben we een aantal regels waar wij ons aan houden. Er zijn ook regels waar u zich aan moet houden.
De basis
We gaan rustig, vriendelijk en respectvol met elkaar om. Ook als het moeilijk is.
We helpen u zo snel als we kunnen en zo goed als we kunnen. Alle medewerkers doen hun best.
De assistent is uw eerste contact. Die vraagt naar uw klachten. Dan weet hij of zij wie u het best kan helpen.
Is dat de huisarts? Dan krijgt u zo snel mogelijk een afspraak bij uw eigen huisarts. Lukt dit niet, dan krijgt u een keer een andere dokter van ons.
Spoed
Gebruik de spoedlijn alleen bij zeer ernstige situaties. Dus als het levensbedreigend is.
Afspraken maken
U maakt altijd een afspraak. Wilt u er 5 minuten van te voren zijn?
Er is tijd voor u gemaakt. Dat betekent dat u moet komen. Anders kan het u geld kosten.
Afspraak verzetten of afzeggen
Kunt u niet op uw afspraak komen? Laat dat minstens 24 uur van te voren weten. Heeft u een afspraak op maandagochtend? Dan moet u die op vrijdagochtend verzetten.
U kunt vaak een nieuwe afspraak maken. Als u zich op tijd afmeldt, dan kost dit niets extra.
Niet komen
Komt u niet op uw afspraak? Was u te laat met afmelden? Dan kost dit geld. Dat heet een ‘no show tarief’. En dit wordt niet vergoed. U betaalt het zelf. We sturen u een rekening.
Niet verzekerd of niet ingeschreven
Bent u niet verzekerd? Of staat u niet bij ons ingeschreven? Dan betaalt u zelf de kosten van onze hulp aan u. U betaalt contant. En u betaalt vooraf. We geven u een bewijs van betaling.