Huisregels
In onze praktijk hebben we een aantal afspraken.
Wij gaan netjes om met elkaar en met tijd, geld en gegevens.
Sanitas gezondheidscentra biedt goede zorg in een vertrouwde omgeving. We willen de kwaliteit van onze zorg goed houden en verbeteren.
Daarom hebben we een aantal regels waar wij ons aan houden. Er zijn ook regels waar u zich aan moet houden.
De basis
Wij en u gaan rustig, vriendelijk en respectvol met elkaar om. Ook als het moeilijk is.
We helpen u zo snel als we kunnen en zo goed als we kunnen. Alle medewerkers doen hun best.
Afspraken maken
U maakt altijd een afspraak. Wilt u er 5 minuten van te voren zijn?
Er is tijd voor u gemaakt. Dat betekent dat u moet komen. Anders kan het u geld kosten.
Afspraak verzetten of afzeggen
Kunt u niet op uw afspraak komen? Dan laat u dat minstens 24 uur van te voren weten. Het weekend telt niet mee. Dus: heeft u een afspraak op maandagochtend? Dan moet u die op vrijdagochtend verzetten.
Vaak kunt u een nieuwe afspraak maken. Als u zich op tijd afmeldt, dan kost dit niets extra.
Niet komen
Komt u niet op uw afspraak? Was u te laat met afmelden? Dan kost dit geld. Dit heet een ‘no show tarief’. En dat wordt niet vergoed. U betaalt het zelf. We sturen u een rekening.
Niet verzekerd
Bent u niet verzekerd? Dan betaalt u zelf de kosten van onze hulp. U betaalt contant. En u betaalt vooraf. We geven u een bewijs van betaling.